Accepterad Filipo | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filipo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Filipo#8091

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2008

Berätta om din karaktär. Stoffe Stoffesson hade en bra barndom och växte upp i norrland han blev intresserad av bilar especiellt volvos. När han var 15 så skaffade han en 1985 740 med turbo som kunde göra 5 psi av luft tryck. När Stoffe fylde 30 så bygde han ett stort garage och började resturera gamla volvos och känade en slant på det. Så han anställde 2 stycken till och började tjäna riktigt med pengar och då hyrde han in ngo som kunde hålla kåll på gaget åt honom. Men den killen var inte så "jätte inne på jobbet" han bara satt och kollade på när andra jobbade så en dag så råkade den gamle oljan i garaget börja brinna och hela skiten brann ner. när stoffe fick reda på dethär blev han förbannad och hade ett slags mål med "chefen" han hyrde in och under den perioden hade stoffe börjat spela och dricka lite. Och nu blev det bara värre. Tillslut tappade han alla pengar på spel och flyttade till staden unive för att hitta ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst rp och aktivitet inne på server. För att skaffa ännu bättre rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ att om jag bråkar med "leif" då är jag leifs motpartens och då kan jag göra så att han vinner konflikten.

Hur hittade du Unive? Min kompis och jag letade efter en server och så kom vi på att "namen vafan vi går bara in på unive där finns alltid spelare"

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka