Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Filip
Vad heter du på discord? filipoitsagi
Hur gammal är du? 15 2008-04-15
Hur länge har du spelat på Unive? sedan tidigt 2022
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer säga till så att det blir aktivitet på jobbet och att folk som jobbar där inte bara har det för lönen. Jag kommer fixa struktur och hålla en realistisk nivå för att göra det mer seriöst för dem som behöver hjälp och dem som jobbar där.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? när jag kom till unive så sökte jag jobb direkt på mekonomen för att jag älskar bilar sedan belv jag anställd-erfaren och blev kallad bäst på (jobbet) jag kan också en del om bilar IRL då jag har en A-Traktor och en pontiac
Hur ofta kommer du vara inne? 4-8 timmar 5-7 dagar i veckan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? det är klart jag skulle. Jag skulle förmodligen gå och bli anställd på mekonomen istället
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? jajemän
Vad heter du IRL? Filip
Vad heter du på discord? filipoitsagi
Hur gammal är du? 15 2008-04-15
Hur länge har du spelat på Unive? sedan tidigt 2022
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer säga till så att det blir aktivitet på jobbet och att folk som jobbar där inte bara har det för lönen. Jag kommer fixa struktur och hålla en realistisk nivå för att göra det mer seriöst för dem som behöver hjälp och dem som jobbar där.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? när jag kom till unive så sökte jag jobb direkt på mekonomen för att jag älskar bilar sedan belv jag anställd-erfaren och blev kallad bäst på (jobbet) jag kan också en del om bilar IRL då jag har en A-Traktor och en pontiac
Hur ofta kommer du vara inne? 4-8 timmar 5-7 dagar i veckan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? det är klart jag skulle. Jag skulle förmodligen gå och bli anställd på mekonomen istället
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? jajemän