Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Filip
Vad heter du på discord? Filipo#8091
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 4 dagar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer sätt upp ett nytt system som kommer ordna upo kaoset pä mekonomen och försöka få bort folk som bara vill ha jobbet för gratis lagning och att det inte står bilar överallt. Att alla ska sköta sitt jobb som det ska göras och inte på nåt att sätt.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Många jag har jobba där sen jag kom in på servern och jag har varit mekonomen på många fler städwr så jag vet hur man ska sköta om det
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 3 timmar om dan förmodligen mer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag icke
Har du läst våra Regler? Jajemen
Vad heter du IRL? Filip
Vad heter du på discord? Filipo#8091
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 4 dagar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer sätt upp ett nytt system som kommer ordna upo kaoset pä mekonomen och försöka få bort folk som bara vill ha jobbet för gratis lagning och att det inte står bilar överallt. Att alla ska sköta sitt jobb som det ska göras och inte på nåt att sätt.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Många jag har jobba där sen jag kom in på servern och jag har varit mekonomen på många fler städwr så jag vet hur man ska sköta om det
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 3 timmar om dan förmodligen mer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag icke
Har du läst våra Regler? Jajemen