Accepterad filipkorhonen | Whitelist ansökning | [Erkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fader Groggen

Icke Medlem
Meddelanden
443
Reaction score
61
Användarnamn: filipkorhonen

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/emillolfjoll/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Korhonen

Vad är ditt discord namn? emillolfjoll#6018

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2002

Berätta om din karaktär. Min karraktar ar byggd pa min polares pappa i sina unga dagar (18). Tom Fredriksson ar en individ som ar malinriktad, nyfiken, fokuserad och en omoralisk javel. Tom gor vad som kravs for att na sina mal men han vet aven sina personliga granser och haller sig inom dessa ramar.

Toms uppvaxt har hela tiden varit bra med en bra relation med sina foreldrar och vanner. Han larde sig tidigt att arbeta for det han ville ha. Under gymnasiet valde han att ga ekonomi juridik, men hoppade av redan forsta aret. Han anvande sina vunna kunskaper for att starta ett eget foretag som arbetade med att optimera och styla bilar. Under den korta perioden han drev foretaget sa larde han sig av sina medarbetare hur man skulle ga till vaga.

Tom tror inte pa ett jamnstalt samhalle utan tror pa saker kommer med hart arbete. Efter flytten med sina foreldrar sa fick han starta pa nytt med medarbetare och vanner. Nu jobbar han for att fa samhallet till den plats han vill att sina barn ska vaxa upp i. Tom ar otroligt intresserad av hur mekanismer fungerar och stavar alltid efter att producera egna unika produkter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom att jag har mycket jag kan lara ut men samtidgt lare sjalv. Jag gillar att utveckla mig och hjalpa ett community frammat. Jag tycker att jag ska bli withelist for att jag kommer att kunna ge bra scenarion for bada parter och aven vara en aktiv spelare som inte bara fokuserar pa pengar. Som person alskar jag att hjalpa folk och gora folks dagar battre.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli withlistad pa servern eftersom att jag anser att det finns potential och for att jag soker en owhitelistad server som fortfarande ar serios.

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 476 pa detta konto totalt pa olika accounts ca 1500+

Hur hittade du Multistaden? Jag sag pa facebook.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej inte vad jag kan komma pa.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Vidare till muntlig intervju
Lycka till!
mvh: Bengan/ferraro #1558
Öppen pm
WL ansvarig på multistaden
SV på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka