Nekad filipkorhonen | Chef-jobb ansökan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fader Groggen

Icke Medlem
Meddelanden
443
Reaction score
61
Användarnamn: filipkorhonen

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Yellow jack

Vad heter du IRL? Filip Korhonen

Hur gammal är du? 18 år

Hur många timmar har du på Fivem? 1500+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill ha just det här chefs jobbet eftersom att jag har mina visioner om hur ett företag ska drivas för att bilda bra scenarion för alla (polis, civil och annan motpart). Jag vill känna att jag har stor chans att påverka vilka scenarion jag möts av när jag är inne på servern.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare erfarenheter ifrån att vara chef för en sådan organisation som jag tänker mig denna kommer att vara. Mycket av min erfarenhet är från mitt värkliga liv. Då syftar jag på den kriminella delen med hur man ska uppföra sig i olika situationer.

Berskiv din karaktär? Min karaktär Tom Fredrikson är 18 år med livserfarenheter man bara kan drömma om. Tom har haft en bra uppväxt men är en omoraliskt psykopat som inte tvekar på att göra vad som krävs för att lyckas. Redan som ung är han lärd att arbeta för sina mål. Med en grundlig utbildning på ekonomi och sedan två års drift av ett eget företag inom fordons styling har Tom de specifikationer för att driva eget som krävs. Tom är en begåvad indevid som hittar lösningar på alla möjliga situationer. Även om han är skoningslös så vet han vilka situationer som är värda att handla i. Han vet sina gränser, han vet vilka som är hans svagheter. Tom älskar Poliser med sitt hjärta och utnyttjar dem för sin fördel. Sedan älskar han barn och kvinnor, detta gör han sårbar även om han inte vet om det. Toms farfar är sigenare och levde under en mörk era, hans farfars handlingar söker han i sina egna när han begår misstag.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst en timme om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag eftersom att servern har potential med rätt värktyg för att lyckas.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka