filipkorhonen | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fader Groggen

Icke Medlem
Meddelanden
443
Reaction score
61
Användarnamn: filipkorhonen

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Korhonen

Vad heter du på discord? emillolfjoll #6018

Ange ditt födelsedatum 28 April 2002

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12-23

Berätta om dig själv Jag som person älskar rollspel och brinner för ett bra rollspels Community! Jag sysslar med det mesta på min fritid, allt från hockey, studier, vänner och jobbmöjligheter. Som person är jag alltid nyfiken och sökande efter perfektion! Jag anser att utan perfektion blir inget som det skulle ha varit om allt blivit kanon. Mina personliga egenskaper är Hjälpsam, nyfiken, social, bemötande, rättvis, motiverad och passionerad för rollspel. Mitt liv består utav ett trevligt umgänge och en bemötande familj och bor i min älskade ort Leksand i Dalarna.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra allt för att ta servern framåt på den rollspels mässiga nivån. Jag skulle även försöka bidra med en säker hjälp källa under flera timmar av dagen. Jag anser att jag skulle kunna bidra med ett bra bedömande av många situationer utifrån mina egna erfarenheter kring vad jag tycker servern behöver och kanske mindre behöver.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden i snart tre veckor. Jag fastnade första dagen på Community som var på hyfsat god väg framåt och hade/har stor potential med dess unga spelar bas.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill kunna rätta till ungas rollspelande på en tidig stadie. Detta kommer att höja standarden på flera andra servrar framöver men även multistadens framtid. Likt att hjälpa folk i fel bana tidigt i verkligheten fast inom rollspel för att ge dem en rolig stund men framför allt de andra på servern!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag vet att jag skulle kunna påvärka folk med min teknik att prata och på något sätt övertala med en bra ton. Jag försöker vända deras argument mot sig själva för att de ska förstå hur skevt det låter. Jag tror även att jag kan bidra som tidigare nämnt med en säker bedömnings källa i scenarion. Eftersom att jag har erfarenheter från verkligheten men även från spelet då jag varit med om så sjukt mycket saker ingame. Då från båda sidor av händelserna.

Jag skulle även kunna bidra med en aktiv support som under flera timmar kan hjälpa till med hela sin själ (stavningen på topp!) Det skulle jag göra eftersom att jag verkligen vill göra allt jag gör med någon form av perfektion.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit admin på en tidigare server. Där tyckte jag att jag skötte mig otroligt bra, dessvärre vägrade ägaren ha fel i sina åsikter och servern dog ut för att han inte kunde förlora scenarion.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har inte jätte bra kommando koll men är otrolig lätt lärd och villig att ta reda på hur man gör. Vet väll de grund läggande ganska hyfsat får jag väll känna mig säker att säga.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det har jag, och har inte problem med läsning eller tal så är lätt bemött om man ska lära mig något.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server utan försöker kämpa för att bygga upp rollspelet på så bra sätt som möjligt på denna. Detta bland annat eftersom att staffsen är så goa och att alla i detta Community har bra vägar framför sig.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har inget just nu mer än att jag oavsett svar kommer fortsätta göra det jag kan för att hjälpa folk på servern och bemöta dem väl ingame så de får en bra spel stund!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka