Accepterad filipin6 | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filipin6

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? fille#0365

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Huseini Mahumud och är ifrån somalia han kom till Sverige när han var 10 år med sin mamma och sin 6 syskon hans pappa försvann när han va 9 år. Huseinis pappa va med i den somaliska militären och hade ak och olika vapen i sitt hem så hans pappa lärde Huseini hur man använde vapen och lärde han skjuta saker och använda knivar så när huseini va 6 år så skicka hans baba han till militären. han va en busig unge och stöka mycket i skolan och brukade mobba folk men hans dröm var att bli fotbolls proffs när han körde fotboll hela tiden när han kom hem han var ute i 2 timmar hela tiden sen börjar av högstadiet gick allt fel han började hänga med fel personer i hans omkrets och började rappa, sälja droger, sno cyklar när han gick ut 9an hoppa han av och fick sitt första vapen dom flytta till Rinkeby när dom kom till Sverige sen tog han paus från allt våld och droger och ville börja bli laglig och börja jobba han började jobba på audi och började sälja bilar det va hans andra intresse han har inga problem med stress men han har ett argument som är farligt men det är sällan han har sånt om någon börjar bråka med han så kommer han göra det fast dubbelt så hårdare han är 35 år och hans dröm är att skaffa så många vänner som det går och vill fortsätta jobba med bilar men man vett inte han kanske blir krim i framtiden

Vad kan du bidra med till serverns RP? bidra med så bra rp nivå som möjligt och göra roliga och bra scenarios med folk och göra så det blir en rolig och bra rp och alla har kul och man ska följa alla regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte bara spela för makt och pengar alla ska ha ett bra scenario och man ska inte vinna hela tiden vi säger jag gör ett bankrån då ska jag ha ett bra scenario med polisen istället för att åka ditt göra rån sen bara dra man ska utföra så bra scenario som möjligt och så dom får ett kul scenario och jag. man ska låta polisen till exempel kunna vinna ibland också

Hur hittade du Unive? JAG HITTADE UNIVE FÖR ETT ÅR SEDAN FÖRST KOLLADE JAG TIKTOK OCH SÅ HITTA JAG EN VIDEO OCH GILLADE DET SEN SÅ BÖRJADE JAG KOLLA PÅ FOLK SOM STREMA PÅ UNIVE IFRÅN TWITCH OCH JAG HAR GÅTT RUNT OCH TÄNKT OM JAG SKA ANSÖKA ELLER INTE MEN NU SÅ HAR JAG BESTÄMT MIG SÅ NU ANSÖKER JAG OCH HOPPAS DET BLIR BRA OCH ATT JAG TRÄFFAR NYTT GOTT FOLK

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka