Nekad FilipHockey | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FilipHockey

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 30 April 2008

Vad heter du på discord? FilipHockey#9974

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ca 200 tim

Hur aktiv kommer du att vara? 3+ timmar om dan, ibland mer

Vad heter du? Leif Jakobsson

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bidra till ett säkrare samhälle för alla. Dessutom vill jag hjälpa till med alla dessa gäng aktiviteterna som pågår i stan just nu, jag anser att alla dessa gängkrig och drogerna måste ta ett slut innan mer civila råkar illa ut. Att kvinnor inte känner sig säkra när dem går runt i stan är fruktansvärt, alla borde känna sig trygga i denna stad oavsett kön och åsikter.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det viktigaste inom polisyrket är att kunna ta hand om svåra situationer och att inte ta åt sig av all kritik som jag vet att poliser utsätts för. Det är också väldigt viktigt att behandla alla lika, ingen är skyldig fören rätten har sagt så, därför är det viktigt att hålla sina fördomar för sig själv oavsett vad man tycker.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det är ett väldigt fysiskt ansträngande yrke, och att man måste ta hand om situationer oavsett pressen. Jag vet också att det är ett väldigt viktigt yrke som har hjälpt många med att inte bli skadade eller utsatta för något dem inte förtjänar eller till och med från att mista livet.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga erfarenheter inom polisyrket, men jag har känt personer som har varit insatta i gäng och andra kriminella aktiviteter och offer för gängkriminalitet och vet hur dem arbetar och väljer ut offer.

Hur är du som person? Jag är väldigt omtänksam och fysiskt stark. Dessutom är jag duktig på att lägga undan mina fördomar och åsikter när det behövs. Smälta in är något som jag är väldigt duktig på eftersom jag själv har fallit offer för kidnappning, men alltid klarat mig genom att smälta in i mängden.

Är det något vi bör veta om dig? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka