Nekad Filipffy | Ban överklagan [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Driftaren69

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352495008/

Ditt Hex-ID: 11000011760f1a0

Vad är din discord tagg? Filipffy#8835

Vem var det som bannade dig? Perra 100 gubbe

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Slåss på garaget vid stranden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag slog tillbaka mot en vän på en green zon (Piren) Fast vet inte varför bara jag blev bannad och inte personen som startade de hela

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid några bilar när en vän till mig sedan kom och gav mig ett slag och sedan gav jag ett slag tillbaks och det fortsatte kanske så i typ 5 sek men det var inget seriöst för vi känner varandra men vi borde inte ha gjort så eftersom det var en green zone och man ska allmänt inte slåss alls.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det Var ingen felaktig ban eftersom det var jag som gjorde fel eftersom man inte ska slå tillbaks eller inte ens slåss överhuvud taget speciellt inte på allmänna platser

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare då jag inte lyssnade på en spelare när den hade riktat ett vapen mot mig detta var under min första timme på servern så jag visste inte riktigt då hur allt fungerade. Efter den bannen så har jag fått mycket feedback från andra och lärt mig hur man spelar på ett rätt sätt och efter reglerna och inte för pengar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat skitit i att slå tillbaks och istället försökt kalla på nån räddningstjänst eller väktare i närheten
och istället försökt snacka med honom till att inte göra så eller så kunde vi åkt nån annars stans och försökt rätta till allt istället för på en allmän plats

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att inte dra för snabba slutsatser och inte vara så aggressiv och våldsam
samt att använda ord istället för att gå på med våld och vara lugnare på allmänna platser och tänka med mer och spela med mera sunt förnuft

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka