Accepterad Filipffy | Ban överklagan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Driftaren69

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352495008/

Ditt Hex-ID: 11000011760f1a0

Vad är din discord tagg? Filipffy#8835

Vem var det som bannade dig? Akam_P

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag körde med en vanlig bil på ett berg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med min vän upp för ett berg med min mercedes när jag sedan blev utkastad från bilen och sedan bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte en felaktig ban eftersom jag fick information om bannen av support på grund av anledningen och därför tycker jag bannen inte var fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare då jag inte lyssnade på en spelare när den hade riktat ett vapen mot mig detta var under min första timme på servern så jag visste inte riktigt då hur allt fungerade. Efter den bannen så har jag fått mycket feedback från andra och lärt mig hur man spelar på ett rätt sätt och efter reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat gått ur bilen nere vid berget och gått hela vägen upp eller åkt upp med en lämplig cross

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att man inte ska använda vanliga fordon för terräng körning utan man ska använda anpassade fordon

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka