Nekad Filipffy | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Driftaren69

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ange ditt födelsedatum 16 Juni 2002

Vad heter du på discord? Filipffy#8835

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10.00-03.00 Varje dag ungefär

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader ungefär

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag banna/kicka folk som inte kan bete sig och göra mitt bästa för att få servern och bli bättre och så att rpn nivån kan höjas mer o mer., om jag ser en bil som är övergiven eller liknande så drar jag en /dv på den. Och om jag ser någon som inte följer reglerna så slipper jag skriva en /report då kan jag liksom avlasta staff teamet och ta det i egna händer. Skulle basically göra mitt bästa så att rp nivån kan höjas på servern så att de som inte sköter sig försvinner och så att inte andra rpare ska känna sig att sin rp drabbas pga lallare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? De som får mig att ansöka till sv är att jag märker att de finns m¨ånga som gör regelbrott och iböand när man gör /report så kommer de inte alltid staff o ger ban på de som gör fel för jag förstår att de har mycket att göra och då hade jag som sv kunnat hjälpa till att bidra så att servern kan bli bättre o minska på de som gör fel och så att de kanske lär sig efter sina misstag, jag gillar att hjälpa till.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? De som får mig att ansöka till sv är att jag märker att de finns m¨ånga som gör regelbrott och iböand när man gör /report så kommer de inte alltid staff o ger ban på de som gör fel för jag förstår att de har mycket att göra och då hade jag som sv kunnat hjälpa till att bidra så att servern kan bli bättre o minska på de som gör fel och så att de kanske lär sig efter sina misstag, jag gillar att hjälpa till.

Varför ska just du bli servervakt? jag ska bli servervakt för jag kommer hjälpa er att få bort så mycket lallare och folk som bryter mot era regler. jag kommer göra allt i min makt för att göra unive till en bättre plats. jag är också väldigt aktive och på det set kan jag hjälpa mer. jag ser också ser väldigt mycket lallare när jag jobbar på mitt jobb som är sjukvårdare. det är väldigt mycket lallare på sjukhuset. jag är också väldigt snäll och hjälpsam och kan ta i mot kritik. jag är också väldigt lätt och snabb lärd. jag kan också mycket kommandon.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli server vakt för jag vill göra unive till en bättre plats. och jag tycker att det är ett snällt Community så jag vill hjälpa till och träffa få en närmare relation med folk inom den har branschen. jag vill alltså kicka eller svbanna folk som inte sköter sig och på det sett göra så det blir roligare att spela.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv = ta bort fordonet. /kick (id) (anledning). svban (id) (anledning). /toggle id. /revive (id). det är det man behöver veta om man är servervakt.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har blivit bannad några gånger när jag vart ny på servern och inte kunde reglerna just då. Men sedan jag blev krim har jag aldrig vartit bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka