Nekad Filipee | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filipee

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Forsman

Vad är ditt discord namn? Filip#6666

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär hade en svår uppväxt med knarkande föräldrar. Filip blev svårt misshandlad hemma dagligen och fick nästan ingen mat och gick alltid runt hungrig. När Filip fyllde 10 år så struntade hans föräldrar i Filip födelsedag. Han fick ingenting. Inte ens ett grattis utav sina egna föräldrar. Filip hade heller inga kompisar på grund av sina föräldrar. Filip mådde psykiskt och mentalt dåligt. Han gick även i skolan men fick inga värsting betyg på grund av det som händer hemma. När Filip hade fyllt 16 så bestämde han sig för att rymma hemifrån. Han öppnade ytterdörren och sprang för sitt liv. Ner mot centrum i hopp om att hitta mat och eventuellt fråga personer om pengar men ingen ville ge honom. Efter flera timmars letande utomhus kom Filip på att han har en 100 lapp i sin byrå som han hittade på gatan. Filip gick hem och smög upp på sitt rum. När han kommer ner så står Filips pappa vid trappan och tar Filip runt nacken ända in till vardagsrummet och undrar varför i helvete Filip rymde. Sen fick pappan syn på 100 lappen och rev sönder den på mitten. Pappan börjar misshandla Filip. Men när Filip lyckas ta sig ur greppet så springer han ut i full fart. Hem till sin farbror och förklarar allt som hänt. Farbrorn ringer polisen och Filips mamma och pappa blir gripna på plats och därmed inkörda till stationen. De slutade med att föräldrarna fick 5 års fängelse för det dem hade gjort. Nu är Filip 30 år och Polis har alltid varit Filip dröm yrke. Filip sökte till polis yrket när han va 26 och blev klar när han va 29 år. Och Filip stor trivs i sitt arbete. Filip är en person som är Omtänksam, Sträng (beror på vad), Lydig, Filip är också en person som bryr sig om folk. Han respekterar folk så som folk respekterar honom. Intressen som Filip har är att Fiska, Upptäcka världen dvs resa mycket utomlands.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har kört Fivem RP serverar för ett långt tag nu och har några år av erfarenhet i RP. Jag har läst genom reglerna och kan de nåstan hellt utom till, jag kan också många av de morala reglerna för min erfarenhet av att köra Fivem servrar. Jag är också positiv och går inte runt och förstör folks dagar och som min karaktär planerar jag och vara så, positiv och snäll. Jag ska göra servern rolig för alla och hålla det seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kanske ger sin motståndare en chans istället för att göra allt man kan för att vinna, dvs att man kanske inte utnyttjar alla sina färdigheter som spelare utan istället balanserar sitt eget spel för att göra det roligare för alla som är involverade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det finns många regler fast de mest kända är regler som: RDM - Random Death Match (Skjuter folk for ingen anledning) Cop Baiting - Att försöka att få polisen att jaga dig genom att göra tillexempel donuts runt de eller andra olagliga saker för att få deras uppmärksamhet. FearRP - Att du ska RPa att du är rätt, tillexempel om någon riktar ett vapen mot dig så gör du vad personen med vapnet säger. Sen finns det också några regler som inte lika många vet om som MetaGaming - Att du communicerar med personer i RP sammanhang i Discord eller andra ställen utomför RP servern. NLR - New Life Rule Att när du dör så kommer du inte ihåg hur du dog eller vem som döda dig, alltså som namnet är.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare spelat på Unive och bär på över 3000h inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka