Accepterad FilipBYCZQ | Medlem ansökning [IsakGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FilipBYCZQ

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? FilipBYCZQ

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Sasha Ivanov

23 år

Sasha är från Polen. han kom till Sverige efter jobb. En av hans vänner frågade Sasha om han ville tjäna mycket pengar med enkelt jobb. Sasha sa ja direktt efter han hörde att man kan få enkla pengar. Han började att langa hasch, sedan efter ett tag langade han även kokain och massa andra droger. En gång när han skulle langa kokain till en grabb, så kom det 3 maskerade män och rånade Sasha av hans telefon och kokain som han hade i väskan. Han fick problemer av sin boss och var tvungen att betala tillbaka pengarna så mycket som kokainet var värt. Han försöker spara upp alla sina pengar och betala tillbaka till sin boss. Just nu är Sasha fast anställd men bäcknar hasch ibland på fritiden.

Sasha älskar bilar och allt som har en motor. Han gillar även biltävlingar och drift.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RPs eftersom att jag har kunskaper om det sen innan. Jag följer även reglerna och skapar inga problem.
Vill att scenarion ska vara roliga. Är samt seriös och lallar inte. Jag kommer samt försöka tipsa vänner om servern så att det blir fler aktiva spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska utföra ett scenario som slutar i den man rollspelar meds vinst, alltså att ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver det inte vara tråkigt för att man "förlorade" utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft: logiskt tänkande powergaming: t.ex om du kör motorcykel och krockar då ska du rp:a på skadorna Combat logning: t.ex om du blir rånad och har värdefula saker som du vill ej förlora så du lämnar mitt under ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? rätt så

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag försöker få alla som är med i scenarion ha lika kul oavsett vad.

Godkänd, vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den innan det automatiskt nekas. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka