Nekad filipb00 | Ban överklagan [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filipb00

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198207379811/

Ditt Hex-ID: 11000010ebaa963 (Hex)

Vad är din discord tagg? Filip Håkansson #2666

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tog upp en pistol mot mig precis när jag var påväg därifrån därav kände jag att jag inte behövde stanna, för han såg bara min röv på bilen när jag var påväg därifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. att jag va och plockade knark sen när ja hoppade in i bilen och kom iväg några meter då kom pistolen fram och då gasade jag som vem som helst skulle gjort och sen skött han två skott efter min bil när ja va typ 10 meter bort ja de är själv klart att ja inte skulle stanna när ja redan hade åkt iväg innan pistolen innan ens va uppe

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja tycker de va en felaktig ban för jag hade ingen pistol mot mitt huvud han sa inget och pistolen åkte upp när jag hade åkt och fick de bak på bilen

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fick en förrut för de tog fel person vem som hade dödat två

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? stannat och blivit rånad men de är ju instinkt att man för när man redan satt i bilen och kommit iväg en bit innan pistolen va uppe

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaa att ja aldrig ska åka när ja ser en pistol även hur långt bort ja kommit eller är i alla lägen ska bara händer na upp

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka