Accepterad Filip_XD | Ansökan till Servervakt [troun]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
80
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad heter du på discord? Fliggs#3506

Ange ditt födelsedatum 15 September 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar kommer jag hem runt 14 eller 15 och tränar på gymmet. På kvällen tillbringar jag mestadels tiden på datorn och spelar på servern Unive. Som Vakt kommer jag att vara aktiv på servern. Sedan går jag och lägger mig runt midnatt för att få tillräckligt med sömn inför nästa dag som server vakt :)

Hur länge har du varit medlem på Unive? har spelat rätt så läng men har varit medlem i 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej länka men har ej några bans. Pm om bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt på fivem har som uppgift att göra det lättare för staff teamet och ta av lite vikt från deras axlar genom att ta hand om mindre uppgifter såsom att banna eller kicka spelare som bryter mot serverns regler. Några andra exempel är att se till så att rp:n hålls på en bra och seriös nivå. Men det kan även vara att dv:a bilar som står ivägen och förstör. Det är bara några exempel på hur en servakt kan underlätta. En servervakt kan sv banna spelare som inte bryter mot reglerna, det är en ganska bra period och lagom, om bannen inte ska förlängas dvs. Sammanfattat så har en servervakt som uppgift att se över servern på en liten lättare nivå och ta av tyngden från staffs axlar. Dem har mest koll inne på servern och sköter det

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli en servervakt på Unive eftersom jag älskar att spela på servern och uppskattar hur den håller sig på rätt väg jämfört med andra servrar. Jag älskar allt med servern förutom personer som vill förstöra för andra och som agerar på ett oacceptabelt sätt. Jag vill hjälpa till så mycket jag kan, även om det börjar med en mindre roll som servervakt. Dessutom vill jag prova på och utveckla mina färdigheter på servern, med målet att kanske ansöka om en större roll i framtiden, såsom Staff.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En servervakt som använder sina befogenheter för att vinna genom att ge sig själv orättvisa fördelar i ett scenario är missbruk, eftersom motståndarna inte har samma krafter Samt att det knappt finns någon Rp kvar då.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka