- Meddelanden
- 20
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Vad heter du på discord? Rainy
Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. Såhär funkar min dagliga aktivitet ungefär.
Jag vaknar och kanske äter frukost och sen borstar jag tänderna, sen efter de gör jag mig redo för dagen, de ksk tar 30 min till 1H, jag äter frukost och sen går jag in på datorn och öppnar discord för att kolla om jag fått några pings eller Pms, sen går jag in på servern och rpar som de flesta på servern gör, jag spelar ungefär hela dagen och gör mig redo för att åka iväg eller sova.
Vaknar runt 11-13:40 varje dag, så här är speltiderna (OBS!! Brukar lägga mig 04 eller 05.)
Måndag: 12-01 (Med pauser ibland)
Tisdag: 12:30-01 (Med pauser ibland)
Onsdag: 13-01 (Med pauser ibland)
Torsdag: 11-00 (Med pauser ibland)
Fredag: 12-01 (Med pauser ibland)
Lördag: 11-01 (Med pauser ibland)
Söndag: 12-01 (Med pauser ibland)
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 dag, jag börja igår.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har aldrig blivit bannad på Unive.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en stor roll inom servern och rollspelet, man ska alltid agera snabbt när man märker att någon försöker förstöra rpn genom att lalla osv. Vi servervakter ska alltid kunna finnas ingame och se till så att rpn bli förbättra den rpn som förstörs, tillexempel, en person lallar på Mekonomen genom att skjuta alla och vdma så ska du alltid agera snabbt genom att kicka eller banna den personen.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att ha en större roll inom servern och häjälpa så mycket som jag kan för att visa att jag är aktiv och är väldigt positiv personm som alltid velat förbättra rp nivån. Jag vill bli servervakt också för att inte göra de lika stressigt för staffsen, t.ex dom har större ärenden att göra så kan vi servervakter ta de små ärenden på servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex Om man är servervakt och får sina perms så hamnar man i ett skott scenario och dör, sen revvar man för att inte förlora scenariot eller noclipar iväg (om de går), samma sak med /toggleid, om några står med vapen dragna runt hörnet eller och så har man ID på så att man kan se vart dom är, de kallas för "Wall hack" för att man rpar på id genom väggar under scenarion osv. De finns en abuse till: Man går in på bilfirman och ser att de är en kö på typ 5 personer och man kickar alla för att komma längst fram i kön. [Allt detta får man inte göra som servervakt!]
Vad heter du på discord? Rainy
Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. Såhär funkar min dagliga aktivitet ungefär.
Jag vaknar och kanske äter frukost och sen borstar jag tänderna, sen efter de gör jag mig redo för dagen, de ksk tar 30 min till 1H, jag äter frukost och sen går jag in på datorn och öppnar discord för att kolla om jag fått några pings eller Pms, sen går jag in på servern och rpar som de flesta på servern gör, jag spelar ungefär hela dagen och gör mig redo för att åka iväg eller sova.
Vaknar runt 11-13:40 varje dag, så här är speltiderna (OBS!! Brukar lägga mig 04 eller 05.)
Måndag: 12-01 (Med pauser ibland)
Tisdag: 12:30-01 (Med pauser ibland)
Onsdag: 13-01 (Med pauser ibland)
Torsdag: 11-00 (Med pauser ibland)
Fredag: 12-01 (Med pauser ibland)
Lördag: 11-01 (Med pauser ibland)
Söndag: 12-01 (Med pauser ibland)
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 dag, jag börja igår.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har aldrig blivit bannad på Unive.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en stor roll inom servern och rollspelet, man ska alltid agera snabbt när man märker att någon försöker förstöra rpn genom att lalla osv. Vi servervakter ska alltid kunna finnas ingame och se till så att rpn bli förbättra den rpn som förstörs, tillexempel, en person lallar på Mekonomen genom att skjuta alla och vdma så ska du alltid agera snabbt genom att kicka eller banna den personen.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att ha en större roll inom servern och häjälpa så mycket som jag kan för att visa att jag är aktiv och är väldigt positiv personm som alltid velat förbättra rp nivån. Jag vill bli servervakt också för att inte göra de lika stressigt för staffsen, t.ex dom har större ärenden att göra så kan vi servervakter ta de små ärenden på servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex Om man är servervakt och får sina perms så hamnar man i ett skott scenario och dör, sen revvar man för att inte förlora scenariot eller noclipar iväg (om de går), samma sak med /toggleid, om några står med vapen dragna runt hörnet eller och så har man ID på så att man kan se vart dom är, de kallas för "Wall hack" för att man rpar på id genom väggar under scenarion osv. De finns en abuse till: Man går in på bilfirman och ser att de är en kö på typ 5 personer och man kickar alla för att komma längst fram i kön. [Allt detta får man inte göra som servervakt!]