Accepterad filip9090 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filip9090

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881233857/

Ditt Hex-ID: steam:110000136e4dbc1

Vad är din discord tagg? Filip#9327

Vem var det som bannade dig? Always Watching

Hur lång tid var din ban? 9999 dagar 6 timmar 29 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Moddare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? bannat fel person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev rånad av x antal maskerade spelare och jag försökte göra motstånd och på grund av det sköt dom mig så jag dog. ca efter en minut efter jag dog lämnade jag servern för jag orkade inte spela något mer eftersom klockan var ca 05:00

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. När jag kom in på servern för första gången började det explodera bilar på mig och höll på i ca 3-5min, senare när jag och min kompis skulle tanka våra arbetsbilar kommer det en bil och kör in i bensinstationen så att vi sprängs och bensinstationen slutar inte att explodera. så det kan sett ut som att jag moddade men så är inte fallet. när jag blev sprängd så hamnade min gubbe utanför världen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte varigt bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tror inte jag hade kunnat gjort något annorlunda för att förhindra dessa handlingar med tanke på att det var andra som utförde dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka