Accepterad Filip2k7 | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip2k7

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198042866784/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Larsson

Vad är ditt discord namn? Dorfen#5799

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Johansson och är 24 år gammal, Han hade en ganska tuff barndom, Han var mobbad hela barndomen och hade inte så många vänner, Men när han var 17 år gammal flyttade han hemifrån till en annan stad där han blev ganska populär, Många visste vem han va och fick snabbt mycket vänner, Kalle gillar att festa och gillar att träffa nytt folk, Han jobbar på postnord men drömmer en dag att bli polis. Kalle är jätte snäll mot alla men om han ser någon som blir utsatt för mobbning/Trakaserier kan han bli väldigt arg för det påminner om hans barndom. Men annars är kalle en glad kille som gillar att ha kul och träffa nya människor. Han gillar även att resa.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill att RP nivan ska höjas med vissa personer som bara lallar runt och Vill att folk ska sköta sig bättre. Jag följer alla regler jätte noga och aldrig haft något problem med någon annan människa. Jag stannar vid varje rödljus även om många andra bara kör förbi, Jag tycker vissa borde tänka på hur dom klär sig för vissa har buggade kläder och vissa har kläder som ser lalligt ut.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill att alla ska ha kul och må bra på UNIVE och tycker folk borde RP:A bättre. Och för jag följer alla regler och ser ibland till att folk inte blir arga på andra personer t.ex. säger följ med mig så kan du lungna ner dig lite så kan vi parata om det sen=)

Hur hittade du Unive? Mina vänner sa att det va den servern dom körde på, Testade 2 andra servar också för att se vilken som passade mig bäst och jag har fastant för unive för den passar mig bäst.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla ska må bra och ha kul och drömmer även att bli polis lite senare i framtiden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar bara på UNIVE.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top