Nekad Filip2k7 | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip2k7

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198042866784/

Ditt Hex-ID: 11000010002b256

Vad är din discord tagg? Dorfen#5799

Vem var det som bannade dig? 4Anders

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning tror anders skrev in fel ID när han skulle banna killen som pratde dåligt och rpade inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag frågade en kille hur man känar pengnar sanbbt för ville köpa en bmw m2 för 400K sen sa en kille som hette Roko att han kunde hjälpa mig. han körde mig till sandy där vi plockade en lila blomma som jag skulle ge roko sen skulle jag få pengar av han men det va en annan kille där som pratade om att han tryckte på fel knapp som man inte får göra i servern så Anders kanske bannade fel person men jag gjorde absolut ingenting fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, jag visste inte att man gjorde heorin av blommorna en vän sa det till mig efter jag blev bannad men jag tänkte inte heller på,att fråga vad han skulle ha blomorna till.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina tidigare bans har varit felaktiga och dom som bannade mig fel förut har sagt/skrivit förlåt för dom bannade fel i discord,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Frågat vad han skulle ha blommorna till men som sagt tror jag Anders bannade fel persson.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tycker inte jag gjorde något fel.

Har du läst våra regler? Ja

Du får endast göra en banöverklagan per 24h och du har redan gjort en idag och därför nekas din överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka