Accepterad Filip2k7 | Ban överklagan [Forslars]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip2k7

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198042866784/

Ditt Hex-ID: 110000104ec6460

Vad är din discord tagg? Dorfen#5799

Vem var det som bannade dig? WeeD LangareN

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag frågade om backup och om dom hade vapen/Slagträ som dom kunde skydda mig med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag köpte mat på mcdonalds och skulle äta för hade inte ätit på hela dagen. Klockan var runt 19:00 och när jag gick till min BMW M2 så kom det fram 2 Killar som va lite äldre. Runt 20/25 åringar och sa att ge mig din mobile och alla pengar du har annars dör du fattar du det? Jag sa självklart ja och när jag har gett dom min mobile chansade jag och sprang till torget för hade 20K Som jag verkligen inte ville förlora så sprang till troget där fanns det cirka 5 människor och frågade 2 killar runt 30 års ldern om dom hade vapen t.ex. Slagträ. Men dom hade inget på sig som kunde hjälpa mig att skydda mig. Sen 2 blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var en Felaktig ban eftersom jag var rädd att mista livet. Och borde däremot inte ha sprungit till andra för att ha frågat om vapen/Slagträ. Men jag har lärt mig av mina misstag och kommer ABSOLUT INTE GÖRA SAMMA IGEN.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 1 gång innan och det va för jag var ny och hade inte fattat reglerna riktigt men har läst dom 2 gånger högt så nu kan jag och förstår alla regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sprungit iväg och gett dom mina 20K och sedan gått till Polisen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen! Att inte springa iväg och Rollplaya bättre!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka