Nekad Filip2k7 | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip2k7

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198042866784/

Ditt Hex-ID: 110000104ec6460

Vad är din discord tagg? Dorfen #5799

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är bannad för suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte! Tycker den va felaktig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Klockan var runt 20:00 och jag skulle precis åka och tanka min bil (BMW M2) Så ser jag en annan man som står och sparkar på en grå opel precis utanför Mcdonalds. Jag åker fram och kollar vad han håller på med. Han blir sedan väldigt sur och börjar sparka på min bil. Då blir jag så klart arg och åker fråm ca 2 meter och hoppar ut ur min bil och går fram och skriker mot mannen! Han sparkar mig i magen och då får jag till ett bra slag i hans ansikte om han svimmar av. Sedan ringer jag polis för att få hjälp men ingen svarade. Så jag testade ringa securitas men får inget svar där ifrån heller! Direkt efter blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det tycker jag eftersom jag kände mig hotad och var tvungen att försvara mig själv! Och jag visste att jag skulle få problem med polis efter som jag slagit "Gärningsmannen" Men var tvungen för kunde inte bara lämna han där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Båda mina tidigare bans har varit felaktiga men har lärt mig av denna att inte slå tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? åkt därifrån men då skulle den gråa opelen vara trasig!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte slå tillbaka men som sagt var det självförsvar.

Har du läst våra regler? Ja

Den enda personen jag har bannat för sunt förnuft idag var på marja lisas och döds hotade folk i deras bilar, slog folk runt omkring firman samt krockade in i en person och sedan bara åker därifrån när han försöker prata med dig. Så antingen har du uppgett helt fel information i denna överklagelse eller så ljuger du för oss. I vilket fall kommer denna bli nekad och du får skicka in en ny om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka