Nekad Filip22Sodanqvist | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Filip22Sodanqvist

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198451796733

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Olsson

Vad är ditt discord namn? Jag trodde du busring (filip)#5382

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Felix Nilsson och är 21 år gammal och han bor i Sverige. Han är född 2000-06-14. Han föddes i Södra Stockholm och han hade en dålig bakgrund för att hans föräldrar började med droger bara när han var 5. Så han flyttades från hans föräldrar och den nya fosterfamiljen var riktigt snälla mot honom och de muntrade upp honom osv. Fosterpappan till Felix var med i polisstyrkan och Felix var intresserad av det hans fosterpappa gjorde. Så han frågade om hans fosterpappa skulle kunna lära han hur man blir polis och vad det krävs för att vara polis, vid den tiden var han 8 år gammal. När han blev lite äldre så tränade han i kampsport för att kunna skydda sig själv, vid det här laget var han 10 år gammal. Hans fosterpappa tränade han lite på helgerna för att bli bättre på kampsporten. Till slut fick han svart bälte och har tillräckligt med kunskaper för att kunna försvara sig. Vid det här laget var han 20 år gammal. Han åkte till arbetsförmedlingen för att kunna ansöka upp sig till att bli postnord leverantör. När han fick jobbet stack han till bil licens stället och klarade teori testet för B körkort. Efter en vecka efter ha klarat teori testet skulle han göra körnings testet. Han misslyckades en gång men en vecka efter fick han göra sin andra chans. Då klarade han testet och började leverera för Postnord AB. Han har nu köpt en Volvo 945 så han har något transportmedel, han köpte den på Saras bilhandel för 20,000kr. Efter han tjänat lite mer pengar som en Postnord leverantör så köpte han en BMW E30 M3 på Saras för 90,000kr och sålde sin Volvo 945 för 15,000kr. Han börjar bli intresserad av bilar och börjar plugga om dem, han pluggar om bilmärken, modeller, och lite fakta om olika bilmodeller. Men han har fortfarande inte tappat intresset för polis. Han tycker om både och, han vill antingen bli polis eller jobba om bilar. Felix har blivit kompisar med jättemånga och alla hans kompisar är snälla mot honom. Efter han fått lite mer pengar köpte han en Husqvarna cross. Efter ett tag så ville han inte ha kvar den för att han gillade inte crossen för att den gick sönder hela tiden och varje reparation kostade 15,000kr så han förlorade jättemycket pengar på att behålla crossen. Han har inte lyckats sälja sin cross än tyvärr. Efter ungefär ett år som Postnord leverantör så hade han råd med en riktigt cool bil. Den bilen var en Chevrolet Corvette C8 och den kostade 900,000kr på Brittas lyxbilar. Han hade lite pengar över så han köpte en BMW M2. Då hade han ungefär 150,000kr över som han sparade fall i fall hans bilar gick i sönder. Till slut fick han en bra deal för sin BMW M2, han sålde den för 250,000kr och just då hade han fått lite mer pengar för det tog tid för honom att hitta någon som ville köpa en BMW M2 för ungefär det priset så han hade ungefär 450,000kr + en Chevrolet Corvette C8 sen sålde han sin BMW E30 M3 för 60,000kr så han hade ungefär 500,000kr + just då. Efter det hände det inte så jättemycket men just nu har han en Chevrolet Corvette C8 + 700,000kr. Han har fortfarande intresse för polis och bilar. Och här är vi just nu...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att då har man mer tillgång till servern, man kan till exempel bli: Sjukvård, Polis, Kriminell, och en massa jobb som krävs för att vara WL. Jag tycker också det blir roligare att spela på servern för att då känns det som man är med i en community. Sen dessutom är jag seriös när det kommer till RP, jag lallar inte runt och håller mig till RP. Sen dessutom vill jag förbättre Unive med ännu bättre RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av just Unive för att jag tycker om era unika scripts och ni har en riktigt bra community och roliga och seriösa scenarios.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom en streamer som kallas för COSMO_BT

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt när jag RPar och ta RPn seriöst, inte lalla. och sedan att hjälpa staden till en tryggare plats när jag får anställning hos antingen securitas eller hos polisen då jag har erfarenheter av att polisen inte alltid hinner åka på alla larm

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål med mitt rollspela att följa upp de planerna som jag har för min karaktär , att utvecka mitt rollspel så att min rp hela tiden förbättras, jag vill också göra folk glada i serven och sedan så har jag ett mål och det är att få jobb hoss polisen men jag hadde tänkt att jag ska ta vägen som securitas först och sedan bli polis

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara Unive när det kommer till FiveM.

Tillbaka