Accepterad filip219 | Medlem ansökning [mio10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filip219

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? pirat0288

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hans namn är Carl-Erik och hans efternamn är Nordin och är född år 1974 -03-12 och är 50 år och blir detta år 51

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? 1.han är charmig av sig. 2. han är social av sig 3. han bryr sig om alla människor och vill alla ska må bra.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär Carl-Erik kommer från Sverige och är uppvuxen i Göteborg.han bodde med sin mamma och pappa och sina två syskon han har en storebror och en lilla syster. Allt för Carl-erik gick bara han hade bra betyg i skolan och han lekte alltid polis och sjukvårdare och varje halloween kläde han ut sig till något av de. han gick utt gymnasite med bra betyg började plugga till polis och sjukvådare så en dag kan han jobba som de i hans framtid och han lyckades med det en dag flytta han till usa då hans mor kommer därifrån och så plugga han där några år sen efter ett tag bleev han polis och blev högre och högre uppsatt och hamna med i swat och det gick bra för honom under den tiden men sen en dag var han trött på sitt jobb och ville testa bli sjukvådare då han har utbildning inom det jobbet sen efter några år ville han flytta hem igen för att hälsa på sina föräldrar men det han fick veta då är att dom hade blivit dödade av någon så hans hjärta krossades och ännu idag går de folk på gatorna som blir skottade som behöver hjälp samt kanske arresteras så det han vill nu och hans planer är föst vara sjukvådre några år i staden unive och sen ksk gå tillbaka till polisgåren och bli högt upp satt hans mål i livet är att bli rikspolis chef igen om det ej händer vill han bli i ledning inom sjukvårdare om han då skulle vilja fortsätta liksom som sjukvårdare

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga, bra och långa scenarion med mycket bra rp involverad, då jag är en erfaren spelare på unive. jag kan också bidra med att hjälpa nya spelare med saker på servern som dom nya inte riktigt vet om, tex säga vad och vilka regler som finns på servern som du bör följa om du inte vill bli bannad. och ta hand om alla spelare så gått det går

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte vinna ett scenario hela tiden man ska låta motpartens kunna vinna också vi tar ett exempel jag gör butiksrån då ska jag inte bara dra eller sticka man måste låta polisen ha då en chans att kunna arrestera mig och jag ska då inte bli arg för dom tar mig och c-logga man vill ha så bra social rp som möjligt plus bidra med bra rp till båda parterna. alla vill ha så bra rp det bara går

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har gjort senaste regle brott var att jag c-loggade och inte värna om sitt liv för jag hade det streesigt och det jag lärde mig av det är att jag ej ska ha strees igen och ksk ta en annan buss och istället bara kört klart scenariot och det jag lärde mig även var om man dör så måste man hålla in e innan man stänger av och det visste jag inte men nu jag lärt mig det och kommer ha så bra rp nivå som möjligt nu samt ha så bra social rp det bara går

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja det har jag gjort. 1. vi har copbait Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet vi säger jag åker en bil och ser en polis bil längre fram då så åker jag till den och kör snabbt förbi den och sen stannar och gör samma sak igen och kör mot rött 2. Vdm är typ samma sak som rdm fast är att man dödar med en bil att man kör på någon så den dödr helt random 3. POWERGAMING innebär attt jag prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel, vi säger jag är med i en bilkrock utan att du rollspelar på skadorna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har kört på unive förut för en månad sedna men sen åkte jag på 24 dagars ban så jag ej orkat gjort någon överklagan men i före går kände jag att jag hade tråkigt och gjorde då en överklagan och blev godkänd så då ville jag nu komma tillbaka och kommer bidra med bra rp nivå som möjligt och följa alla regler så jag ej blir banad igen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka