Nekad filip21111 | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filip21111

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199201556847/

Ditt Hex-ID: steam:110000149fc996f

Vad är din discord tagg? filip2

Vem var det som bannade dig? Alexandar

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet faktiskt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hitta en bil som jag tyckte såg trevlig ut och jag behövde transpotera mig och då kör jag jävligt o kontrollerat eftersom jag dels laga men främst eftersom bilen hade så kallad inport handling vilket fick mig att köra som en idiot då jag inte kunde behärska mig bakom ratten jag körde vidare och helt plötsligt fick jag 4 dagar ban för vdm och powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var delvis en felaktig ban eftersom att jag aldrig körde på någon eller vdma någon så vdm anledningen var falsk och powergaming anledningen var typ falsk den med eftersom in game gjorde jag ljud som om jag var skadad när jag kroka men jag körde i väg dírekt efter så jag är typ för tjänt powergaming ban men i allafall inte en ban på 4 dagar för både vdm och powergaming. då jag aldrig nudda någon med bilen och om det hade hänt för staffen som såg det så måste det vara d sync för på min skärm körde jag aldrig på någon.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja mina tidigare bans har mer varit att jag spammat i twitter och såna onödiga saker som fått mig banad men jag har lagt av med det för länge sen då jag helst vill undvika att få ban och så har jag ju då lärt mig av banen men jag kommer lära mig av denna ban att trots jag rpar på skador så kan jag inte köra iväg direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat rpat med högre rp nivå och stannat ett litet tag efter kvadden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig om hur power gaming är i detalj som att jag inte kan köra iväg på direkten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ( jag ska bara säga att jag har grov dyslexi och har snackat med staff innan i support om det så ni bör vara medvetna om att det inte är så bra ansökan men jag hade gärna utvecklat den muntligt men kan nog inte skriftligt.)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka