Nekad Filip19 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon Lundell

Icke Medlem
Meddelanden
295
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Filip

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? över 100 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill vara Chef på jobbet för att jag tycker att det verkar vara ett roligt yrke med mycket som händer och även för att jag känner att jag skulle vara en bra som chef som gör de man ska göra jag tar inte åt mig av vad folk säger till mig Jag gillar att träffa ny människor varje dag och hjälpa dom om de behövs och vakta ställen som behövs så de inte blir bråk Älskar att åka på larm för att göra staden tryggare

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? inte så mycket men har jobbat på ambulansen så vet hur man lugnar folk så de inte blir bråk och hur man beter sig i radion men jag tycker Securitas är ett bra jobb så vill lära mig nya saker och är lugn av mig tar inte fram vapen första hand försöker att prata med dom och lugna dom som inte beter sig bra

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Simon Lundell och 22 år när jag var liten va de bra uppväxt med alt typ testade cigg runt 15 år några gånger då började mit liv förendras sen när jag blev 16 år då började jag röka varje dag blev lugn av de sen när jag blev 17 år då va jag fast i cigg och inte kunde sluta är beroende av de är fortfarnade beroende av cigg och vill inte sluta och de va då jag gjorde med många dåliga beslut i mitt liv förendrades alt hade inte några pengar eller något va hemlös och min familj ville inte träffa mig längre efter att få hört de här då var mit liv förstört och ville dö sen när jag var runt 19 år då började jag tänka efter mitt liv och och alt jag har förstört alt ville hjälpa till med och hjälpa folk så dom hade de bra och då började så tänkte jag vill skaffa mig ett jobb och bli bättre och förendras och är 22 år och inte gjort något dumt eller något på typ 3 år bara röker jobbade på postnord innan men tyckte inte de va så bra så vill jobba med något annat mitt liv går bra nu

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag på vardagarna runt 3 till 6 timmar och på helgerna 4 till 8 timmar kan bli mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej kommer inte de heller bara den här

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka