Filip19 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon Lundell

Icke Medlem
Meddelanden
295
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Filip#3378

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:00 - 23:30
Tisdag !5:00 - 23:30
Onsdag 15:00 - 23:30
Torsdag 15:00 - 23:30
Fredag 8:00 - 03:00
Lördag 12:00 - 03:00
Söndag 12:00 - 23:30

Berätta om dig själv jag heter Filip men kallar altid för Simon är 16 år och fyller snart 17 år och jag spelar bara om jag inte är i skolan och när jag spelar spelar jag på Unive och de är den bästa serven som jag har kört på och gör inget annat än spela

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag skulle bli staff skulle jag att jag skulle hjälpa till med serven och hjälpt så mycket jag kan och hjälpa folk som inte kan reglerna och hjälpa dom istället och ska tand om rollen så jag inte blir av med de så kommer och alla nya folk är så välkomna in till serven så hjälpa dom som kommer in och dom nya som kommer så dom får de bra som möjligt för dom och även gå in i support om någon behöver hjälp kommer gå in i support så fårt jag kan då och kolla om alla i serven gör rätt för sig

Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? att hjälpa folk som behöver hjälp och vill göra något nytt i unive och spelar hela tiden på unive om jag har tid så kör jag och hjälpa folk och nya folk som kommer in träffa nya folk och alla i unive bemötter jag i trevlig ton och att hjälpa folk älskar jag att göra

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? att hjälpa folk som vill ha hjälp och banna folk som eller kick dom som inte gör de man ska och inte följer reglerna smat att vara aktiv och hjälpa folk som kommer in i support och dom som behöver hjälp inne i serven så kommer jag försöka så alla gör rätt för sig och hjälpa dom som skriver till mig och hjälpa dom och va trevlig mott dom som är snälla och trevlig tillbaka

Har du några tidigare erfarenheter? ja i någon annan server men inte så länge kommer sälvklart va med i den här serven länge som staff

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick id kickar person
/dv tar bort bil
/bring id tp person till dig
/spec spectatear någon
/norclip man är i noclip
/announce man skriver till hela serven
/freeze du fryser person så den inte kan röra på sig
/sqlban id man bannar en person
/tpm du teleportar dig till din markör på kartan
/sqqlunban man unbannar en person

minns inte resten

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja de har jag har iallafall ganska lätt för att lära nya saker

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka