Nekad Filip17 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip17

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Thornestedt

Vad är ditt discord namn? Adam2005#8296

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min kariär är en kille som heter Dom Lives, som gillar att känna pengar och spara så att man kan köpa snygga/coola bilar. Dom gillar bilar så pass mycket så han vill till och med jobba som bilförsäljare han är bra på att prata med folk och väldigt trevlig och snäll. Han har många kompisar som han pratar med dagligen och de har med ett intrese för bilar men Dom är värst de enda som går i hans gjärna är pengar och bilar. Han vill ha snabba pengar helst genom något bilfirman anars kan han tänka sig att jobba ihop svarta pengar men de är absolut i nöd fal han vill inte ta några stora risker att hamna i fängelse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en rolig och lätsam RP nivå gillar när att vara med i roliga senarium de jag menar med roliga är att de ska vara seriöst och värkligt ingen som lallar eller gör ovärkliga saker jag gillar att lösa problem genom ett bra sätt så med andra ord inte bara sjuta någon i huvuet och åka så funkar de inte enligt mig jag älskar att ha ett roligt senarium framför mig,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska halt förlora med flit eller med andra ord låta de få vara vinnarna i senariumet fast på en bra nivå inte bara lägga sig ner men ansolut inte springa där ifrån

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag VDM=man får inte köra över någon med fordom RDM=man får inte slå¨någon utan anledning Sunt Förnuft=du ska tänka realistiskt Fear RP=om någon hotar dig ska du värna för ditt liv Fail RP= om man gör något som är omöjligt t.ex gå igenom någon vägg

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat det mycket och har goda kunskaper

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi så kan vara lite stav fel

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning, t.ex familj, mål i livet osv. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka