Nekad Filip17 | Chef-jobb ansökan [Qpark]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip17

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef

Vad heter du IRL? Filip

Vad heter du på discord? Adam2005 adam200520

Hur gammal är du? 17år

Hur länge har du spelat på Unive? 1,5 år sedan var första gången jag var inne på unive körde hela tiden sen sluta jag spela sen började jag spela igen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? De första jag kommer göra är att börja anställa mer folk så man är fler folk som åker runt för de ska inte tro att de kan ställa sig överallt ytan att få betala. Efter jag har anställt folk kanske 3-4 personer +jag. Då ska vi ner och fixa upp pilarna så man åker runt med still eller kanske till och med byta till nyare och finare bilar. Jobb lokalen som vi äger ser ju helt okej ut men de är ju ingen värsting så om man lyckas dra in många böter kanske vi flyttar jobblokalen till ett finare hus, då får vi hoppas på att många felparkerar så de blir ett nytt hus och nya bilar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på qpark och vet hur de fungerar, Och jag tycker att de riktigt roligt att jobba som qpark. Jag har erfaranhet sedan tidigare och vet att man behöver kunna jobba med personer som kan vara agresiva mot en om de får en böter samt att man kommer hamna i stressiga situationer vilket jag är bra på att hantera. Därför brukar vi göra så att vi åker aldrig själva, och är tydliga i radion ifall vi skulle behöva assistant kan va allt från en bil som drar eller en man som försöker mishandla min med kamrat

Hur ofta kommer du vara inne? 4-5timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka