Nekad Filip17 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip17

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199415972781/

Ditt Hex-ID: steam:110000156c453ad

Vad är din discord tagg? filip01003

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: 2011-02-05 19.24.15.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte rparde för mina skador brukar göra de men vet faktist inte varför jag inte gjorde de just nu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min lambo och åker ner på stranden och 1 en låg sportbil ska ej vara på stranden 2 jag körde in i 1 sten och åker sedan där ifrån. jag har lärt mig av de här och nästa gång kommer jag skriva t/me ont eller t/me yr och rpa på de inte bara åka iväg ber om ursäkt för de och inser att jag har gjort fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var jag som gjorde fel och ej tänkte efter om de skulle hånda något någon gång blir jag faktist glad om ni pratar med mig ist för att ge en ban på 2 dagar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för att jag körde för snabbt i staden och jag tog hänsyn till de efter bannaen och kör altid 80 i staden, de har jag lärt mig rikigt bra brukar lära mig när jag får en ban för då blir jag så rädd att få en till ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte ens åka ner på stranden med min sportbil ångrar de jätte mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kommer aldrig mer åka ut på stranden med en låg bil och minsta lila skada jag får /me och rpa på de och likadant om jag krokar inte bara åka där ifrån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de går värkligen inte att lägga upp bild på när jag försäker jojna dc serven har försökt i 40min nu men de står iaf användaren är bannalyst från den här serven jag vissar er gärna om jag delar min skärm men de går inte att lägga in bilden har försäkt att ta hjälp i supporten på min väns konto men de försår inte heller varför de inte funkar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka