Nekad Filip1234789 | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1234789

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas.

Vad heter du IRL? Filip

Vad heter du på discord? CosLOS#2176

Hur gammal är du? 13år.

Hur många timmar har du på Fivem? 600+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är väldigt duktig på bilar och bildelar irl, så jag tycker att jag verkligen skulle passa till jobbet. Jag är snäll, visar respekt till alla, rpar alltid vid alla tillfällen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är väldigt duktig på bilar och bildelar irl, och så har jag jobbat på falck innan så jag har ganska mycket erfanerhet.

Berskiv din karaktär? Filip kommer från en liten stad i södra delen av småland. Filips skolgång var inte lätt för honom från 0:an till 8:an var han mobbad i skolan för att hade svårt med ämnena dom läste samt att han inte gick runt med fina märkeskläder som alla andra. Hans mamma har aldrig tyckt om honom och lämnade honom med hans far när Filip var 12 år gammal för en rik gammal gubbe, efter det så blev Bengans far en alkohlist samt tog droger och dom förlorade huset dom bodde i pga ekonomiska anledningar, efter det så förlorade Filips pappa vårdnaden om Filip så hans farmor fick ta vårdnad av honom, efter det så började hans liv bli ljust igen efter ett par år hos farmor, på hans 15års dag så fick han en moped av sin farmor och det var de finaste han någonsin ägt, då fick han sitt livs intresse motorer, 2 veckor efter han tog mopedkörkortet så sökte han ett jobb på en mopedverkstad som han sedan fick, på sitt nya jobb fick han en mentor som hette Tor (21år), dom två kom varandra väldigt nära och blev bästa vänner trots årsskillnaden på dom, Tor lärde Filip allt han kunde i motorväg, Tor var med om en motorcykel olycka där han blev förlamad i hela undre delen av kroppen, man försökte rädda Tors liv med en stor operation men tyvär gick det ej rädda honom, Under tiden Tor och Bengan kände varandra så planerade dom att öppna en egen verkstad, dom hade kollat på olika lokaler och hade hittat en perfekt liten lokal som dom skulle kunna grunda sitt företag i, Filip visste att det var hans största dröm att öppna en egen verkstad så han bestämde sig för att slutföra det dom hade påbörjat, med respekt för Tor så döpte Filip verkstaden till Tor's automek som sedan blev en stor hit i världen, tidningar fick höra om Bengans eländiga liv och ville därefter intervjua honom till en artikel som skulle handla om att man alltid ska ställa sig upp oavsett hur hårt liv man haft. I.o.m att verkstaden gick så bra så kunde han både anställa 7 mekaniker samt en receptionist men även strunta i gymnasiet. Detta trodde han aldrig var möjligt som 19 åring, hans största dröm just nu är att åka runt i hela världen på samma hoj som Tor hade.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej,

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka