Nekad Filip1234789 | Ban överklagan [vo11ce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1234789

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/RACK Filip/

Ditt Hex-ID: 0:1:522117696 eller 76561199004501121

Vad är din discord tagg? filipBIGgoat#4548

Vem var det som bannade dig? RashX

Hur lång tid var din ban? 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: grov ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag jobbade en vanlig dag på postnord. Två maskerade män dök upp och hotade mig att gå ut ur min bil och skulle knivhugga mig. Precis då buggade mitt internet ut så jag lämnade spelet automatisk för att jag inte hade internet. Då verkade staffen RashX se att jag *leavade* gamet när jag blev hotat. Då uppfattade staffen RashX att jag alltså bara leavade gamet när jag hade internetproblem. Då tyckte staffen RashX att jag inte gjorde någon bra roleplay.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev hotat av två maskerade män dom bad mig att hoppa ur bilen och om jag inte gjorde det inom 10 sec så skulle knivhugga mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig ban för det var mitt internet som bröts så jag lämnade spelet.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft några tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, på grund av att detta orsakades av mitt nätverk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Finns inget jag kunnat göra bättre än vad jag gjorde nu, för det var på grund av mitt internet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka