Inaktuell Filip1234789 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Filip1234789

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? CosLOS#2176

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har alltid velat hjälpa alla som jag kan, dom som bara drömmer om att bli medlem på unive kan jag kanske fixa om dom är mogna och klarar skriftliga och muntliga, uppfylla deras drömmar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är mogen, tar alltid alla situationer på spänn, inget lall eller skratt som t.ex förstör en muntlig intervju. Har respekt för alla.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Respektfullt, vara ganska snäll, men inte för snäll, ta alla frågor och be dom att svara så utförligt dom kan.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att allt fler blir medlemmar för då blir det bättre rp och dom som inte klarar antingen skriftliga eller muntliga får stanna kvar i deras läge.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att ha respekt mot alla, inte lalla, inte ooc, inte vdma eller rdma, om man är kriminell som sakt, inte bryta mot någon regel.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara så mogen som helst, inte lalla, fokusera på medlemsansökningar och muntliga intevjuer.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag spelar 4-5 timmar varje dag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Tillbaka