Nekad Filip123 | Whitelist ansökning [Anton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013454302/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Andersson

Vad är ditt discord namn? Rasmus Paludan#3090

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer ifrån Sverige och har bott här i hela mitt liv, men har själv en del släkt som kommer ifrån Tyskland. Min barndom var jag ganska kaxig men nu när jag är lite äldre har jag blivit mer mogen. Min karaktär kommer vara en bilförsäljare som kommer gilla och köra bil. Min karaktär gillar och snacka med människor och är allmänt social. Jag gillar inte och ha med polisen och göra och därmed så försöker jag hålla mig ifrån de kriminella nätverket. När jag har spelat i den här servern i ett tag tänker jag bli väktare eller polis för det är mitt drömyrke när jag blir stor.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag vill kunna bli polis eller sjukvårdare i denna servern och känna på hur det kan vara i verkligheten. Jag gillar när spel är väldigt verkliga så den här servern hade passat perfekt till mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är en aktiv spelare och jag vill bli en del av spelets Community.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade denna servern via ett par vänner som spelar denna, varför jag ansöker till denna servern är för att dem rekommenderar den väl.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med att vara med i denna servern är att tjäna mycket pengar och ha bra bilar som jag tycker om.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon server för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka