Accepterad Filip1221 | Medlem ansökning [rapz82]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1221

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? filip1221

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Göman, 26 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, pratglad och underhållande.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer ifrån Solna i Stockholm och har haft lite av en förvirrande barndom. Under sin uppväxt har han lärt sig att vara lagom snäll för det förlorar ingen på. Han är en rolig kille men som kan bli lite sur ibland. Jag tror att jag kommer att rollspela som kriminell och skaffa något jobb där det behövs fler anställda. Men först vill jag prova på att jobba på sjukvården.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett roligt rollspel där jag nästan alltid kommer ha tanken att vara dålig, osmart och förlora dom flesta scenariorna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela på ett sätt så att det blir roligt för alla. Man ska inte hela tiden försöka vinna och vara dryg.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, senast jag bröt mot reglerna var för att jag ville bli perma bannad. Eftersom jag själv ansåg att jag spenderade för mycket tid på Unive. Jag ska nu försöka hålla en bra balans mellan livet och rollspelandet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random death match) Villket betyder att man dödar någon utan anledning. villket är ett ganska allvarligt regelbrott. Metagaming, att man använder information utanför spelet innuti.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem på unive ca 5 gånger så jag vet reglerna utantill. Min första medlemskapsansökan var den 10 April 2023.

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Fixat! 👌

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka