Accepterad Filip1221 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1221

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad är ditt discord namn? filip122130

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Göman 55 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, rolig och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer från norrland och han är en ganska steriotypisk norrlänning. Innan har han arbetat med skogsbruk. Han hade en ganska självständig uppväxt. Kommer antagligen skaffa ett jobb där de behövs personal, ska försöka lära känna så många som möjligt och ha det roligt men också bidra till att andra har det roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Unika och välplanerade scenarion, roligare rp för alla och glädje. Jag kan alla regler bra så det kommer inte bli några konstiga/orealistiska scenarion eller missförstånd och bråk. Jag har ju också väldigt mycket erfarenhet av rollspel eftersom jag har kört unive sedan 2023.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter andra vinna scenarion så det blir roligt för dom också inte bara en själv t.ex att efter man har rånat och blir jagad av polis så väljer man medvetet dåliga vägar och kör lite dåligt så att dom också har en chans även fast man skulle ha kunnat köra ifrån dom.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, för länge sedan så tog jag ut pengar ur kassan som chef, men jag uprepade alldrig det igen framöver. Jag lärde mig att alldrig powergame för det är inte äns roligt det är roligare att hitta roliga personer att vara med och skapa rolig rp.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft - Att man tänker som man gör i verkligheten, att man använder sitt konsekvens tänk och att man inte gör saker man inte hade gjort i verkligheten. Metagaming - att man tar info ur t.ex dc och använder det IG.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har jättemycket erfarenhet av rp och jag har kört fivem sedan 2023. Jag har jobbat på flera jobb innan på unive men jag har också varit chef över kriminalvården. Jag ansöker nu om medlemskap för att jag tog en paus på ca tre veckor. Jag är väldigt bra på att spela för motpartens vinnst i ett scenario.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka