Accepterad Filip1221 | Chef-jobb ansökan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1221

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Filip

Vad heter du på discord? filip122130

Hur gammal är du? Jag är 14 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ca 1 år med lite pauser.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att anställa många seriösa personer så aktiviteten kan höjas och bli trevligare då jag sett på senaste tiden att det inte är så många aktiva och jobbar. Jag kommer alltid att granska mina anställda och se till att de faktiskt gör sitt jobb och gör rätt. De som jobbar bra kommer jag att höja upp så att dom får en högre rang och sparka de som inte jobbar alls. När jag tar intervjuer så kommer jag att vara väldigt försiktig med vem som jag anställer och inte vara rädd för att neka folk som jag inte känner har kompetens för att jobba på Kriminalvården. Jag kommer se till så att de anställda faktiskt har koll på hur man ska rpa i olika situationer på ett bra sätt så att Kriminalvården inte blir fullt med massor av oseriösa fängelsevaktare som inte alls har koll på hur man rpar. Jag kommer även att hålla i möten för att se till att folk kan berätta om sina ideér och åsikter om hur vi ska utveckla oss och saker som vi kan ändra det är eftersom jag vill att alla ska kunna bidra även fast man inte är jättehögt uppsatt då vi alla är ett team.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? De erfarenheter jag har inom jobb rpn är att jag har jobbat som sjukvårdare innan men jag har såklart även jobbat jättelånge som fängelsevakt så jag vet hur alla system och knappar fungerar och hur man ska ha en bra påvekan på de som sitter inne.
Jag har aldrig tidigare varit chef men jag skulle nog passa väldigt bra som det om jag fick en chans.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne ca 2 timmar om dagen och kanske mera vissa dagar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst alla regler och jag kan dom strålande.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka