Accepterad Filip1221 | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1221

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199176587393/

Ditt Hex-ID: steam:1100001487f9881

Vad är din discord tagg? filip122130

Vem var det som bannade dig? MULGRAH

Bild på banmeddelande: Skärmbild (52).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom tyckte att jag uttryckte mig rasistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis som jobbar på sjukvården körde runt med en ambulans. Plötsligt kom det en bil jättesnabbt på fel sida av vägen och den krockade in i oss. Han körde bara iväg efter olyckan. Så jag blev sur och sa "Jävla blatte!". Jag och min kompis åkte tillbaka till sjukhuset som var väldigt närma och vi gick in och letade efter en kompis. Vi gick till stora salen och han var inte där, så vi började springa mot sjukvårdens garage. Och där blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog ändå jag som gjorde fel. Men det var inte medvetet. Jag trodde inte att det var rasism att säga "jävla blatte" och jag har bett om ursäkt till min kompis på discord som var den enda som hörde mig säga det om man inte räknar med staffen. Det var en snabb och oberäknad impuls som jag fick, efter jag blev frustrerad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare. Den gången jag minns bäst var när jag som kriminalvårds chef tog ut pengar ur kassan, men det var länge sedan och jag har lärt mig från det och inte upprepat det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kontollerat mig själv bätte och inte ha sagt det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer alldrig utrycka mig som jag gjorde då, det var respektlöst och det kan såra andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka