Nekad Filip1221 | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1221

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199176587393/

Ditt Hex-ID: steam:1100001487f9881

Vad är din discord tagg? filip122130

Vem var det som bannade dig? fille.8

Bild på banmeddelande: Skärmbild (63).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det är inte realistiskt att inte vara rädd när någon riktar en pistol mot en.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde ifrån poliserna efter vi gjorde ett rån. Jag satt som passagerare och min kompis körde, vi hann inte långt förrän vi krockade med en annan person. Då hoppade jag ut ur bilen, eftersom jag trodde att bilen inte fungerade längre, men jag hade fel och min kompis körde iväg utan mig. Jag drog ut personen i bilen vi krockade med och satte mig i förarsätet. Polisen riktade pistol mot mig medan jag tjuvkopplade bilen men jag slutade inte tjuvkoppla, och jag körde ifrån dom med den stulna bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag skulle ha rollspelat att jag var rädd och även slutat tjuvkoppla och klivit ut bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad från Unive tidigare. T.ex den gången jag minns bäst var när jag som kriminalvårds chef tog ut pengar ur kassan, men det var länge sedan och jag har lärt mig från det och inte upprepat det samt fick jag en godkännd bann överklagan gällande det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha rollspelat med rädsla och klivit ur bilen och gett upp. Det hade skapat ett mer realistiskt och roligare scenario för polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska rollspela att man är rädd även om det är en polis som riktar vapen mot en, innan trodde jag bara att det gällde när det var en kriminell som riktade vapen mot en.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka