Nekad Filip1000 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1000

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Filip 100#6598

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip . Han är 22 år gammal och är född i Rinkeby. Filip hade det ganska tufft när han växte upp då hans föräldrar var kriminella och han själv var också inblandad i sånt. Han hade även kompisar som var med i Shottaz ligan och andra kriminella nätverk. När han var liten så misshandlade hans föräldrar honom. Filip började röka och snusa vid 13 års åldern för att det skulle lugna honom från det han blev utsatt för. Men det var inte bra för han fick senare lungcancer och behövde åka in till sjukhuset. Han lyckades bekämpa cancern och han svor sedan att han aldrig skulle göra det igen men så blev det inte. Han hade blivit så beronde så att han inte kunde sluta vid detta laget. När han blev 15 så började han med droger och ännu mer kriminella aktiviteter. När han blev 18 så åkte han in i fängelset för grovt narkotikabrott i 3 år. Han satt hela sin tid i fängelset och skaffade många bra vänner i fängelset. Han kom ut samma tid som när några andra av hans kompisar i fängelset kom ut. Så de bestäm

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan kan bidra med en bra och hög rp nivå. men jag kan också bidra med social rp. jag har spelat Fivem i 2 år. jag kan alla regler som serven har. jag kommer inte att bryta några regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska spela bara för att att vinna ett scenario. Utan du ska spela för att ha en bra rp och för att göra scenariot roligt för båda sidorna

Hur hittade du Unive? jag har kört här innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka