Nekad Filip1000 | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1000

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273962237/

Ditt Hex-ID: 11000014e4d6afd

Vad är din discord tagg? Filip 100#6598

Vem var det som bannade dig? Matteboy

Bild på banmeddelande: image[2].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för Grov Lall (§ 2.9), Grov Sunt Förnuft (§ 1.9) jag skött en grabb som skulle bli kickas från gänget och sen så rullade jag med mitt vapen och efter det blev det restar och sen gick jag in i igen och då blev jag bannad i 32 dgr och indraget allt. killen som jag skött skulle bli kickad så jag valde att lägga ett skott mott han. tycker att det var en väldigt lång ban för att jag kickade en grabb och för att jag rullade runt. sen så sa diaz "blir du bannad många gånger så får du längre ban". nästan alla min bans har varit felaktiga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad jag och min vän skulle ta en bild och sen sa han att en kille i gänget skulle bli kickat då han hade riktat ak mott min närmsta vän ig (känner han väldigt bra ooc) så jag sa det till bossn att han riktade ak och bossen sa att jag skulle ta killen som riktade ak. jag riktade mott han när jag såg han sen så åkte han från huset och då av låssade jag ett skott som träffade han i magen. han rp inte ens på sina skador, Efter det så skulle jag ge ett vapen till min ig son och sen blir jag bannad. tycker att 32 dgr och indraget allt för att jag rullade runt ärr för grovt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
det var 50% felaktig och 50% giltig. den var felaktig ban då jag skött en kille som är kickat från gänget jag riktade på han först och sen åkte han och då skött jag ett skott i han mage han överlevde och drog. sen så var det en giltig för jag höll i ett vapen och rullade runt vid gäng huset. min vän gjorde samma sak och han fick indragen krim och 6dgrs ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 7 men jag har blivit unbannad varje gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte skjuta killen som blev kickad men jag riktade först sen drog han så jag hade inte mycket till val. sen så behövde jag inte hålla i ett vapen och rulla runt men jag gjorde som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte rulla runt med ett vapen i handen det var en väldigt dålig rp och den rp hör inte hemma här på den här serven. Jag vill bara ha unban det är lov och jag vill skapa nya vänner med mina vänner. jag har redan väldigt många roliga minen och om jag får unban så kan jag svära på att det här aldrig kommer hända igen och det har ni mitt ord på. jag kommer att börja rp 100 gånger bättre. Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att det var en keff rp. den rp hör inte hemma här på univ. jag ångrar mig väldigt mycket. jag kommer inte att bli bannad på ett tag. Jag hoppas på att jag få sista chansen jag kommer aldrig göra om det här misstaget igen. tycker att det var väldigt dumt av mig att göra det så jag precis kom tillbaka från p ban. jag kommer börja ta min rp på alvar jag kommer aldrig att lalla er att göra något liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det. Om jag skulle få en unban så kommer jag aldrig göra det igen och det kan jag svära på

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka