Nekad Filip1000 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1000

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273962237/

Ditt Hex-ID: 11000014e4d6afd

Vad är din discord tagg? Filip 100#6598

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Bild på banmeddelande: image-47.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han bannade mig för att jag satt i bagen vilket man får göra det vara bara jag som satt i bagen. Och om man nu inte får göra det så tycker jag att ni borde skriva ut det i reglerna. I min ban då står det att jag spelar för att ha fördelar i scenario vilket jag inte gör jag satt I bagen för många anledningar. Sen så tycker jag att det e så jävla tråkigt att 99% av alla bilar på serven e abuse bilar som man flyger in i och flyger ut i sen så skriv dubbelkolla jag alla regler och det står ingen stans att man inte får sitta där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän skulle få en ban och då skriver han till mig att att jag ska hoppa och i början var det vara 2 staff och jag och min vän sen så visar jag klipp på vad som hände och efter det så behövde jag dra. Efter ett tag så skriver Analytikern till mig att jag ska hoppa support då så säger han att jag inte får sitta i bagen och att jag kommer få en ban. Och sen så säger jag att man får sitta i benen men han väljer att banna mig. Jag va inte ens med i ett skott scenario så jag kan inte ens använt det till min fördel när jag bara satt i magen så så skulle min vän hoppa support och då så väljer jag också att hoppa sen så drar jag och när jag har kommit tillbaka så ser jag att jag behöver hoppa support och då blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då det inte står någonstans att man inte får sitta i bagen och om det inte står någonstans så e det lite svårt att veta. Sen så e det inte Failrp att sitta i bagen bara för jag sitter i bagen så betyder inte det att jag spelar för att ha fördelar i scenario. Sen så vet jag inte hur det e mild powergaming 2 att göra det jag gjorde. sen så vill jag gärna se ett klipp där jag faktiskt sitter och abuse för varje gång som jag har suttit i bagen så har vi aldrig varit i en skott låsning. sen så tycker jag att det e så tråkigt att jag får en ban när jag inte ens har gjort något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för Powergaming och då fick jag en 12 dgrs ban men det var sent och jag pallade inte rp på mina skador och ända sen dess så har jag rp på alla mina skador och då så fick jag vänta 3 dgr sen så fick jag unban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte vara i bagen men det står ingen stans att man inte får.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte får sitta i bagen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka