Nekad Filip1000 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1000

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273962237/

Ditt Hex-ID: 11000014e4d6afd

Vad är din discord tagg? Filip 100#6598

Vem var det som bannade dig? jeppe och lacha

Bild på banmeddelande: 1688547264059.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skriv en report och i min report så skrev jag ress tack i förhand. anledningen till varför jag skriv det e för att jag kommer ej ihåg när jag dog om jag ska vara ärlig så tror jag att det var min lille bror som spelade. han gillar att spela på min dator men har sagt till han att han inte får spela unive. i report chatten så skriv jag att det troligen var min bror som hade spelat och död på något sätt. vill också bara tillägga att mina vänner sa att jag skulle skriva reporten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick ig och var död då så väljer jag att skriva en report och då så säger mina vänner att jag ska skriva ress tack i förhand men nu i efter han så tycker jag att det inte var så smart men där i mott så tycker jag att det inte e ban bart utan jag tycker att satffsen så valde att banna mig kunde bara sagt till mig att jag dog och att jag inte kommer få ress om någon staff hade sagt det så hade jag inte skivit det igen. nu så har jag väntat i 12 timmar så jag har ändå haft tid att tänka på vad jag har gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att det e 50% felaktig då jag inte tycker att det ska vara ban bart att skriva en report ress tack i förhand när man inte ens vet hur man dog. men jag tycker att den e 50% giltig då jag fattar att det var fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för pwg och då fick jag en 12 dgrs ban men det var sent och jag pallade inte rp på mina skador och ända sen dess så har jag rp på alla mina skador och då så fick jag vänta 3 dgr sen så fick jag unban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att skriva en report och skriva kan jag få ress vett ej hur eller när jag dog.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att först ta reda på hur jag dog och sen om det e en giltig anledning att få ress för så skriver jag en report

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka