Accepterad Filip1000 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1000

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://docs.google.com/document/d/1h5HWbLh3HuvC0Z0CaJwmTtOulnSKvTQmWoCKjsyjxRA/edit

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Filip 100#6598

Vem var det som bannade dig? Amyar#6666

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade ett crosshair som man inte får ha men jag vet knappt hur jag fick den och så vet jag inte hur man tar bort den. Jag visade min filer och jag hade ingen crosshair fil eller liknande. sen så blev jag också bannad för att jag skött polisen när dom stormade oss en medemskaps ansvarig sa att vi fick göra det . jag personligen dödade 1 polis mina vänner dödade dom andra det kan ni kolla logs på. i och med att ena va medemskaps ansvarig och att den andra har spelat här i ett år har så trodde jag att man fick skjuta dom i sista utvägen. men sen så skulle jag hoppa support och då så sa dom att man inte fick göra det och jag kommer aldrig att göra om det om jag blir unbannad. har tagit bort det nu jag behövde radera fivem för att få bort crosshairet. sen så vet jag inte hur jag är problemspelare ni kan kolla logs på att jag skjuter sällan, sen så skjuter jag bara i sista utvägen. sen så kommer jag aldrig att ha något Custom crosshair igen. men man lär sig av sina misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade support för att en kille sa att jag satt I mitt inv men det gjorde jag inte och jag visade klipp på det men på klippet så såg han att jag hade crosshair så jag fick p ban för det tycker ändå att han borde fatta att jag vet inte hur jag fick den jag vet inte häller hur jag få bort den och jag har ingen fil som visar att jag har laddat ner det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte men jag tycker att han inte borde p bannat. För något som jag inte vet hur jag fick eller hur man få bort. Vill bara att han tänker på det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 5 gånger men jag har blivit unbannad alla gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte skjutit mot polisen när dom stormade oss men jag kunde också radera mitt fivem för att få bort c crosshairet men jag tänkte inte på det och jag har aldrig rp på det jag har aldrig använt det till min fördel,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket som tex man ska aldrig skjuta polisen. Men jag har också lärt mig att man aldrig ska ha Custom crosshair. https://medal.tv/games/gta-v/clips/13WHr7PGLNo8bp/d1337jWjtrFF?invite=cr-MSxlRXAsNzAxNDM3MTIs här har ni ett klipp på när jag har crosshair på och man ser på klipp att jag inte använder crosshair till min fördel jag vill bara ha en unbann då jag vill spela med mina vänner nu när det ät lov sen så har jag väldigt många roliga minen från unive och jag blir unbannad så kommer jag att skapa mer roliga minen och mer scenarion men hög och bra rp .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka