Nekad Filip1000 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip1000

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Filip 100#6598

Ange ditt födelsedatum 4 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:30 - 21:00
Tisdag: 15:00 - 22:00
Onsdag: 18:00 - 21:00 har träning
Torsdag: 16:00 - 21:00
Fredag: 15:30 - 00:00
Lördag: 09:00 - 00:00
Söndag: 18:00 - 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7-8 gånger men jag har blivit unbannad varje gång då mesta dels av mina bans har varit felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person där är hjälpare till att kicka eller banna folk som lallar och förstör på serven. Dom har i uppgift att hålla servern ren ifrån lallare och folk som inte beter sig. En servervakt kan kicka, banna och ressa men dom har mycket mer kommandon som den kan använda. Ni borde ta in mig som servervakt eftersom jag kan har erfarenheter inom att vara staff och liknade på andra servrar, jag har varit delägare, admin, mod och helper. Jag är alltid inne på serven. Om jag blir servervakt så kommer jag kicka och banna alla som jag ser gör fel. jag har rpat i 2 års tid så jag har koll på reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag skulle vilja bli Servervakt för att eftersom jag enligt min mening kan vara en av de bästa i detta teamet som sv och jag vet hur man ska vara. jag har bra erfarenheter inom att vara servervakt men om jag inte kan något lär mig ganska snabbt som sv och jag är väldigt aktiv på servern. Jag skulle också vilja vara med på Servervakten här, i unive. Det finns också många andra anledningar till varför jag söker till sv , men jag tror att jag kan göra mitt bästa och visa upp min kompetens fysiskt och inte bara genom en ansökan. Jag ska bli servervakt här för jag är bra på teamwork och bra på kommunicera med folk i servern och prata ganska mycket och gillar att umgås med folk. Jag kan se till det finns så många lallare eller folk som gör fel här på unive. Jag gillar och vill vara lojal mot människor som har erbjudit mina alternativ, banat väg

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrupption och abuse är när man tex blir dödad i ett scenario sen loggar man och kommer in igen och ressar sig. Det kan också vara att man kickar eller bannar någon som man inte gillar i ooc . Det kan också vara ifall du dör i ett scenario och ressar dig direkt för att vinna scenariot. Det kommer då leda till åtgärder. troligen så kommer man få indragen Servervakten .

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka