Accepterad Filip10 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip10

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124965699/

Ditt Hex-ID: 1100001456be943

Vad är din discord tagg? Filip10

Vem var det som bannade dig? abuhassan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag clogga enligt dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad ungefär 20:00 men saken hände klockan 13:00 typ. Jag hade blivit kidnappad av ett gäng sen hade dem dödat mig och dem tog upp min kropp och sen åkte iväg sen slängde ut mig. Jag låg någon stans bara sen väntade jag någon minut sen lämnade jag servern för att jag visste inte att man behövde vänta ut sina 20min till man respawnar sen kan man länmna för jag visste inte att det var clogg även om ingen var nära eller någon om scenariot var över. Så blev jag bannad och om jag får en till chans så kommer jag inte göra om det för om jag vill spela på unive och rpa om jag inte skulle vilja spela på servern varför skulle jag gjort en ban överklagan då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig för jag cloggade och jag har lärt mig av mitt misstag och kommer aldrig göra om det förstår om du inte tror på mig men skulle inte gjort flera banöverklagningar om jag inte skulle vilja spela på Unive. Jag tänkte inte på att man behövde vänta ut sina 20 min och nu har jag lärt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja när jag var icke

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha lärt mig att man behövde vänta sina 20 och aldrig clogga för då får man sina konsekvenser och jag kommer aldrig göra om något sånt igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen massa saker att man inte ska clogga man ska vänta sina 20min innan man lämnar spelet annars gills det som clogg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka