Nekad Filip10 | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip10

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Filip10

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Vanliga dagar så blir det efter skolan 3 timmar typ per dag och sen på helgen blir det från tex 13:00 till 01:00 det kan pausas där under dagen eftersom man har ett liv utanför datorn

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/800025457101111346/1129165195957243944/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dem ska ha en extra koll på servern att dem har tillgång till att kicka och banna det är därför för att staffs kan inte hålla koll på 300 spelare så servervakter ska alltid rpa som vanligt dem håller bara ett exktra öga på om något händer på tex piren om du ser någon lalla så kan du kicka dem.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hålla lite extra koll på servern och ta bort dem alla lallarna. Lite mer exakt jag vill ha extra koll på servern genom att kunna vara servervakt så att man har lite mer tillgång till saker och kunna kicka eller banna lallare. Jag kommer ha alltid bra koll på servern när jag rpar jag kommer alltid fortsätta rpa som vanligt om jag blir sv jag kommer alltid ha koll på discorden och skicka ut i ban-bevis.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är kom jag bara ressar mina kompisar om dem vill ha ress efter dem blivit ner skottade eller om dem inte orkar åka till sjukhuset eller om man inte orkar åka och köpa mat. Man kan kicka sina kompisar om dem blir tagen av polisen det är lite av vad korruption är.

Yes du är ma så du behöver inte detta. Ansök igen om du vill bli de i framtiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka