Nekad Filip08 | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip08

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? .fille_

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Filip Olsson föddes i en stad i södra Sverige. Han var det yngsta barnet av tre och växte upp i en varm och kärleksfull familj. Redan som liten var Filip en mycket energisk och nyfiken pojke som älskade att utforska världen omkring honom. Filip har bott i denna stad innan men tog en liten semester. Filip är också mycket intresserad av djur och spenderar mycket tid med att utforska naturen i närheten av sitt hem. Filip var en mycket duktig elev i skolan och hade många intressen. Filip älskar verkligen att laga mat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär kommer ha en intressant bakgrund, intressanta mål och intressant personlighet vilket kommer göra rpn roligare. Jag kommer skapa scenarion, exempelvis någon konflikt som ska lösas. Jag kommer bidra med långdrivna scenarion vilket hjälper till med en roligare spelupplevelse. Att interagera med andra karaktärer på servern är en viktig del av RP-upplevelsen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du bör spela rpa för att ha kul och inte för att vinna. Man måste komma ihåg att man inte behöver vinna hela tiden, ibland förlorar man också.

Hur hittade du Unive? Hittade till unive genom Youtube och vänner. Det står att jag är medlem på forumet men jag sa upp mitt medlemskap eftersom jag skulle på semester till Kroatien.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka