Nekad filip077256 | Ban Överklagan {ruddispuddis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

99.f09

Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199732840978/

Ditt Hex-ID: 110000169a75a12

Vad är din discord tagg? filip077256

Vem var det som bannade dig? ruddispuddis

Bild på banmeddelande: image 3808.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skjöt mot polisen när jag inte hade krim roll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade som vanligt vi hade nyss fått vårt gäng nerstängt för en riktigt tråkig anledning och jag hade fått indragen krim och prisupphöjning därför var jag väldigt arg på att vi får nerstängt gäng för den anledningen och valde då att skjuta som icke krim som var väldigt dumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban då man inte ska skjuta som icke krim.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har vart bannad 2 gånger innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skjuta mot polisen som icke krim vänta till jag kan köpa krim igen o möjligtvis kämpa för att få tillbaka gänget

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej då jag redan visste att detta var ett regelbrott och jag var bara dum o gjorde det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka