Accepterad filip thorhard | Medlem ansökning [Sebbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filip thorhard

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Thorhard

Vad är ditt discord namn? Zeetox#9908

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Hamzeh och är 19år. han är uppväxt i ett fattigt område nära rinkeby. Han hade tidigare flytt från krig i Syrien. Nu bor han med sina vänner i en bil. Han vill bli miljöner och bevisa för sin familj att han har lyckats. Hans familj trodde aldrig på honom och att hamzeh skulle sluta som sin pappa. Hans pappa fick en överdos och det var en sorlig tid i livet. nu vill hamzeh lyckats med sitt liv som sagt och bevisa att han klarar sig. Han är intresserad av polisen och har alltid velat bli polis. I syrien började han gilla polisen efter en polis riskerade sitt liv och räddade hamzehs familjs liv, Hamzeh vill hitta den polis som hjälpte familjen och tacka honom stort [om han fortfarande är vid liv] det är hans önskan i livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en så hög rp som möjligt och lära känna fler människor. Vill alltså ha så hög rp som möjligt och stoppa allt lallande. Kommer göra så att servern blir extremt bra och rolig som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? genom mina vänner och via twitch/youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka