Nekad Filip Risberg | Medlem ansökning [wahlstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riset

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199090264412/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Risberg

Vad är ditt discord namn? Riset#7888

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2005

Berätta om din karaktär. Det är en kille som heter Filip Andersson som är 23 år och har precis gått klart polishögskolan. Hans bror jobbade inom polisen innan men han fick sparken för att dom trodde att han var inblandad i ett bankrån. Nu så är hans bror en kriminell person och Filip försöker ta honom. så det är lite "krig" inom familjen.

Han har jobbat som polis i sin hemstad och nu vill han byta för att han var inte så omtyckt i den kåren och han vill börja om på nytt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem här eftersom att jag vet hur RP går till och jag vet alla grundregler, jag tycker också att jag är ganska bra på att RP och jag brukar leva mig in rätt bra i karaktären som jag spelar. Jag vet att många som RPear göra en karaktär som ska försöka likna dom själva så mycket som möjligt, jag gillar att skapa nya och unika karaktärer att Rpea med. Jag gillar att prova på nya saker och jag gillar när det inte händer samma saker hela tiden samt att ajg kommer att försöka göra RPen på servern så bra som möjligt och jag kommer att göra mitt bästa för att höja RP-Nivån som jag själv har men också den nivån som dom runt omkring mig har. Om det är någonting som jag har lärt mig så är det att och man har ett scenario och en person som inte kan RPea är med så blir inte detta scenariot lika bra som det skulle vara utan den personen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar att denna server är stor och det finns många olika möjligheter här, sedan så älskar jag detta communityt som ni har. Sedan så lockas jag också av den höga RP-Nivån som vissa har här.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på Unive innan, sedan så tog jag en paus eftersom att jag tröttnade på RP. Men nu är jag tillbaka och ser fram imot att RPea.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så roligt som möjligt samt skapa många roliga och bra scenarion som möjligt. Sedan så älskar jag social RP så jag kommer att försöka RPea mycket socialt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål här på Unive är att skapa så bra RP som möjligt samt att utveckla min karaktär på bästa möjliga sätt. Sedan så får man inte glömma att ha kul också!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka